wtorek, 4 kwietnia 2017

Mini haul na gorąco

  Wprawdzie haul kwietniowy planowałam później ale nie mogłam się powstrzymać ;) Otóż byłam dzisiaj w Biedronce, a, jak wiadomo, trwa od wczoraj promocja na książki, i kupiłam trzy książki Vanessy Greene w BARDZO OKAZYJNEJ CENIE 65 zł za komplet. Wprawdzie w nowej gazetce tych powieści nie ma ale to nieważne, bo to trwająca oferta, o której zresztą pisałam, przyciągnęła mnie na zakupy i w ten sposób stałam się szczęśliwą posiadaczką Sekretnej herbaciarni, Klubu porcelanowej filiżanki oraz Cząstki ciebie i mnie, której fragment już czytałam i bardzo mi się spodobała. Zatem polecam zakupy książkowe w Biedronce!

10 komentarzy:

  1. Ach ta biedronka :) Czasami można upolować smakowite kąski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj można, ja często korzystam z dobrodziejstw Biedronkowego koszyczka z książkami :)

      Usuń
  2. Zatem nie pozostaje mi nic innego jak ruszyć do Biedronki :D Może upoluję coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ta Biedronka :) Ostatnio co pójdę po masło to wracam z książką (lub dwiema :D) A kupka "do przeczytania" rośnie i rośnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, stosy się tworzą, a wiadomo, że jakąś przykrywkę w postaci wspomnianego masła trzeba mieć gdyby ktoś z domowników zaczął narzekać, że znowu idziemy kupić książki :D

      Usuń
  4. Czytałam "Sekretną herbaciarnię" i muszę przyznać, że to całkiem ciekawa powieść. Zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Nad zakupem "Cząstki ciebie i mnie" jeszcze się zastanawiam, bo opinie nie są tak pozytywne, jak sądziłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :) ten fragment, który czytałam wydawał się obiecujący chociaż nie spodziewam się jakiegoś spektakularnego WOW! po tej książce. Raczej traktuję je jako przyjemne czytadło na weekend.

      Usuń